Dotyczy: |
Wypis z rejestru gruntów i budynków |
Wydział: |
Zagospodarowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami |
Podstawa Prawna: |
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1990 z późn. zm.).
|
Sposób załatwienia Sprawy: |
Wypisy z rejestru gruntów wydawany jest na wniosek: właściciela lub osób fizycznych i prawnych , w których władaniu znajduje się nieruchomości, budynki lub lokale, osób fizycznych i prawnych oraz innych jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, które mają interes prawny w tym zakresie. W przypadku, w którym wniosek składa osoba nie będąca właścicielem nieruchomości należy załączyć pełnomocnictwo. |
Wymagane dokumenty |
- wniosek o wydanie wypisu z rejestru gruntów - dowód osobisty (do wglądu) - upoważnienie w przypadku, kiedy wypisu nie może odebrać właściciel |
Miejsce składania wniosków: |
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Strykowie, ul. T. Kościuszki 27, 95-010 Stryków |
Termin załatwienia: |
Niezwłocznie |
Tryb udzielania odpowiedzi: |
Wydanie wypisu z rejestru gruntów i budynków. |
Tryb odwoławczy: |
Brak |
Uwagi: |
Wszelkie wnioski o zmianę lub aktualizację danych (np. zmianę adresu zameldowani, zmian nazwiska) w ewidencji gruntów i budynków należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu. |
Opłaty: |
Wypis z rejestru gruntów – 50,00 zł (za jednostkę rejestrową gruntów w ramach jednego dokumentu) Uproszczony wypis z rejestru gruntów – 15 zł (1 wypis), 12 zł (od 2 do 10 wypisów), 6 zł ( powyżej 10 wypisów). |
Załączniki: |
Wniosek |
Osoba prowadząca sprawę: |
Karolina Wojda, podinspektor, pokój 14 (I piętro) tel. 42-719-80-02 w. 242 |