OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Budowa drogi gminnej wewnętrznej (od ul. Starowiejskiej w Dobrej do Klęku) - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
Zamawiający: Gmina Stryków
Tytuł przetargu: Budowa drogi gminnej wewnętrznej (od ul. Starowiejskiej w Dobrej do Klęku)
CPV: 45233120- 6
Tryb zamówienia: tryb podstawowy bez negocjacji- art. 275 pkt 1 ustawy Pzp
Warunki: warunki udziału w postępowaniu zostały opisane w SWZ
Termin realizacji: 250 dni od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy
Osoba odpowiedzialna: Daniel Kolasa
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy miniPortal, dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.p
Oferty można składać do: 2022-07-19 godz: 11:00
Otwarcie ofert: 2022-07-19 godz: 12:00
Miejsce otwarcia ofert: Urząd Miejski w Strykowie, ul. Tadeusza Kościuszki 27, 95-010 Stryków, pok. 18. Otwarcia ofert dokona komisja przetargowa. Komisja po zalogowaniu się na platformę miniPortal dokona deszyfrowania ofert i zapisze odszyfrowane pliki na komputerze.
Kryteria wyboru: cena brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia - waga 60%, okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia - waga 40%,
Wadium: nie dotyczy
Uwagi: Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja 2/2021/4849/PolskiLad z przeznaczeniem na realizację Inwestycji: Budowa drogi gminnej wewnętrznej (od ul. Starowiejskiej w Dobrej do Klęku).
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.